دامپزشکان

دامپزشکان

بهداشت و سلامت جامعه آرزوی ماست.
دامپزشکان

دامپزشکان

بهداشت و سلامت جامعه آرزوی ماست.

وبلاگهای دیگرمن

این وبلاگ تنها وبلاگ من نیست می توانید از وبلاگهای دیگر من هم دیدن کنید: 

www.veterinarian.blogfa.com 

www.veterinarian.mihanblog.com 

www.veterinarian.javanblog.com  

منتظرتان هستم

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:13 ب.ظ http://NeoBux4All.blogfa.com

سلام دوست من
از مطالب وبلاگتون لذت بردم ، به همین دلیل می خوام به شما یه پیشنهادی بدممن به شما پیشنهاد میکنم که این وبلاگ رو تبدیل به سایت کنید .
حتماً میگی با کدوم پول ؟!
قصه اونجاش رو نخور !
اونجاش با من !!!!!!

فقط بگو پایه هستی یا نه ؟[تایید]

من بهت میگم چطور پول در بیاری ، اون هم فقط با روزی چند دقیقه کار در اینترنت ، کار شما اینه که یه قسمت از یک سایت رو مدیریت کنی !!!! دیگه چی از این بهتر میخوای ؟!؟حتی 1 ریال هم سرمایه گذاری نمیخواد و کاملاً رایگانه !!!!
بقیه اش رو خودت ببین:

NeoBux4All.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد